Prekių ženklai:

Apie mus

Čia rasite trumpą OTTO grupės istoriją

 

OTTO - Pasaulinės prekybos ir paslaugų organizacija

Otto - tai didžiausia pasaulyje kompanija dirbanti pagal užsakymus.

Otto siūlo visas paslaugas prekybos srityje.

Otto grupė turi daugiau nei 65.000 darbuotojų visame pasaulyje.

"Mes siūlome visas paslaugas prekybos srityje - nuo finansavimo iki garantinio remonto paslaugų", sakė Michael Otto.

Dešimt tūkstančių Otto grupės darbuotojų visame pasaulyje išspręsti šias problemas. Milijonai klientų naudojasi patogiu būdu apsipirkti telefonu, faksu ar internetu, o prekių kokybė ir paslaugų patikimumas nenusileidžiaapsipirkimui parduotuvėje. Šie skaičiai rodo, socialinę, visuomeninę ir ekologinę OTTO grupės atsakomybę. Asmuo, kaip klientas, darbuotojo, ir kaip mūsų visuomenės narys - tai centras, aplink kurią sukasi visas Otto koncernas. Pagrindiniame kataloge ir daugybėje kitų specialių katalogų klientai gauna didžiausią prekių pasirinkimo diapazoną. Norėdami pasiūlyti geriausias paslaugas, bendrovė Otto naudoja pažangias technologijas: 24/7 skambučių centras, internetas. Kaip verslininkas, Michael Otto iškelia tikslą - dar labiau pagerinti OTTO Grupę. Jo šūkis: "Nuolat tobulinti gerą!".

Otto – vienintele grupė pasaulinėje prekyboje dirbanti su prekėmis paštu. Apskritai, "Otto Group – įvairiapusė įmonė vienijanti prekybą ir prekybos paslaugas.

Otto - tai labai daug pardavimo kanalų turinti įmonė: užsakymai priimami iš katalogų, prekės parduodamos ir mažmeninės prekybos parduotuvėms įvairiuose miestuose, taip pat per internetą.

Privatūs Otto grupės fondai: Otto-www.werner-stiftung.de , www.michaelottostiftung.de

Plačiai naudojamos įvairios sinchroniškai veikiančios srityse, kaip antai pirkimų visame pasaulyje rinkodara, elektroninis duomenų apdorojimo ir platinimo būdas, suteikia grupei daug pranašumų.

Otto grupė sustiprino savo pozicijas per internacionalizacija: įsigyjant bendrovių užsienyje ir įkuriant bendrų įmonių.

Visuomeninio mąstymo būdas, rinkos būsena bei atskirų klientų poreikiai – štai į ką atrsižvelgiama prisijungiant prie OTTO grupės.

Būdama pasaulinė lyderė tiekiant prekių paštu paslaugas “Otto Group "yra didžiausias darbdavys šiame sektoriuje.

1949 m. įkuriama prekybos paštu organizacija - OTTO.

Otto grupė apima apie 90 pašto organizaciju 21 šalyje Europoje, Amerikoje ir Azijoje.

Verslo centras Hamburg-Bramfeld koordinuoja veiklą visame pasaulyje.

Pagrindinis Katalogas Otto pasirodo du kartus per metus, pavasario-vasaros ir rudens-žiemos sezonais.

Pagrindinio OTTO katalogo tiražas per sezoną sudaro apie 10 milijonų egzempliorių.

Be to, yra išleidžiama apie 17 papildomų katalogų.

Otto asortimentas - apima ne mažiau kaip 125.000 prekių.

Daugiausia dėmesio OTTO skiaria naujausioms mados tendencijoms bei tekstilei.

Per metus Vokietije, Otto pagamina apie 70 mln katalogų.

Jei 10 mln katalogo uždėti vienas ant kito, bendras ilgis bus apytikriai lygus 350 km – tai atstumas nuo Hamburgo iki Kaselio.

Pirkimas internet ir iš katalogų - tai moderniausias ir patogiausias būdas apsipirkti.

Kartu su garantuoja suteikiama galimybė grąžinti netikusią prekę 14 dienų laikotarpyje.

OTTO yra prieinamas vartotojams, kasdien 24 valandas per parą. Užsakymai priimasmi 24/7 elektroniniu paštu ar tiesiogiai per internetu.

Otto turi 7 užsakymo centrus Vokietijoje: Hamburgas, Karlsruhe, Haldenslebene, Burbahe, Lene, Ohrdruf ir Hanau.

Otto - Katalogas internete: www.obiatotto.de

Švieži produktai: www.otto-supermarkt.de

Parduotuvė – raštinės reikmenys iš Otto: www.otto-office.com

Prekės internetu: www.shopping24.de

Parduotuvė - nebrangios prekės: www.discount24.de

Internetinė kelionių agentūra: www.otto-reisen.de, www.travelchannel.de, www.travelocity.com

Žaislai ir prekės vaikams: www.myToys.de

Prekės iš Otto tikrinamos pagal tam tikrus kriterijus - ilgaamžiškumas, būtinų savybių prieinamumas, kokybė.

Otto tiekėjai visame pasaulyje yra apmokomi ir reguliariai egzaminuojami.

Otto filialai užsienyje perpatikrina gautas siuntas, siekiant užtikrinti nepriekaištingą kokybę.

1986 m. viena iš pagrindinių tendencijų įmonės politikoje tapo aplinkos apsauga.

Nuo 1998 m. nutarta pereiti prie sujungto oro ir jūrų transporto, siekiant sumažinti išmetamas kenksmingas medžiagas, tokias kaip CO2.

Rugmark antspaudas garantuoja Indijos ir Nepalo gamybos kilimai pagaminti nenaudojant uždrausto vaikų darbo.

FSC anspaudas gauna geros kokybės baldus, kurie yra pagaminti iš medienos, kurios miškai yra nuolat peržiūrimi. "Mėlynasis angelas" savanoriškai pažymi produktus ir paslaugas, kurios išsiskiria labai gera kokybe, kuri atitinka aplinkosaugos reikalavimus.

Organizacija «Umweltbaum» reiškia naudą aplinkai, pavyzdžiui, taupyti vandenį ir energiją.

1990 m. pirmą kartą pagrindiniame kataloge pasirodė kokybės ženklas "Otto Hautfreundlich, Weil schadstoffgepruft ", tai reiškia, malonus prie odos, patikrintas nuo kenksmingų medžiagų. Nuo 1997 m. Otto siūlo kontroliuojamos biologinės medvilnės tekstilę ir kaip pardavėjas yra šios srities lyderė Vokietijoje.

Madingi drabužiai su medžio ženkleliu yra tikrinami pagal griežtus kriterijus nuo kenksmingų medžiagų ir todėl yra ypač malonūs odai. 80% tekstilės iš katalogo Otto turi šį ženklą.

PUREWEAR - tai Otto patikrintas aukščiausius standartus atitinkanti tekstilė. Visi produktai siūlomi su šiuo aukštos kokybės ženklu yra kontroliuojami bei neturi nuo kenksmingų medžiagų ir todėl yra ypač malonūs odai. Otto grupė turi daugiau nei 65.000 darbuotojų.

"Valdymo Kodeksas" reguliuoja socialiai atsakingus Otto prekybos principus. Šie principai turi atitikti socialinius standartus visame pasaulyje.

Mąstymo ir poelgių savarankiškumas, kūrybiška jėgą ir darbuotojų perkvalifikavimas – štai pagrindiniai Otto politikos aspektai.

2000 metais buvo įvestas slenkantis darbo grafikas, siekiant organizuoti lansčią darbo dieną.

Otto siūlo savo darbuotojams įvairias mokymosi galimybes.

Papildomos informacijos galima rasti adresu: www.otto.com

OTTO Istorija

Rengti žmones gražiais ir madingais drabužiiais – reiškia suteikti jiems džiaugsmo. Štai kodėl OTTO šūkis yra: "Teikti žmonėms džiaugsmą."

OTTO - vienas didžiausių pasaulyje ir didžiausias Europoje kataloginės prekybos konsernas, kuris prekiauja madingomis prekėmis iš Europos – drabužiai ir avalynė, baldai ir buitinė technika, garso, vaizdo technika, paveikslai ir vaikų žaislai – daugiau nei 200 000 įvairių prekių!

Grupės OTTO istorija jau gyvuoja daugiau nei 60 metų. OTTO apyvarta viršija € 19000000000. 19 šalių yra 51 OTTO bendrovė, kuriose dirba daugiau nei 65.000 darbuotojų.

1949 - 1954

Proveržis į naują taikų gyvenimą ir demokratijos laisvę.

1949 Metai. Susikuria nauja Vokietija. Gyvenimas vėl turi būti gerinamas. Paklausą, visų pirma, turi pirmojo būtinumo prekės.

Werner Otto - vienas iš pirmųjų tų laikų verslininkų. Jis sugalvoja siųsti žmonėms išrinktas iš katalogo prekes į namus, ir sukuria Werner Otto - Katalogą. Iš smulkaus verslininko Werner Otto per dešimtmečius išaugo didžiausia pasaulyje kataloginės prekybos organizacija.

Werner Otto rašo apie savo pirmąjį katalogą:

"1950 m. aš nusprendžiau sukurti katalogą, fotografavau įvairius batus, ir su savo komandos pagalba išleidome pirmuosius 300 katalogų. Į kiekvieną puslapį įklijavome po dvi nuotraukas ir pridėjome prie jų tekstus su aprašymu, ir galiausiai, ranka užrašėme kainas. Pasiūlymą sudarė 28 poros batų "

Svarbiausia būti sočiam, tik po to elegantiškam.

Žmonės vėl stiprėja. Jie suvyniojant rankoves aktyviai pradeda statyti naujus namus. Reikalingos medžiagos, užuolaidos ir staltiesės. Iš būtinybės, apsirengusi nuo galvos iki kojų vėl, atsiranda mada.

Iššukis jaunajam verslininkui.

Werner Otto kaip jausdamas pasiturinčių žmonių norus, greitai pasiūlo ir pristato būtent tai, ko trokšta jų širdys.

Dviejuose mažuose pastatuose Hamburgo Shnelzen mieste jis organizuoja savo verslą. Pirmosiomis savaitemis, per paštą, kiekvieną dieną išsiunčiama 10-15 siuntų. Nuo pat pradžių, Werner Otto remiasi kolektyvinio užsakymo ir pirkimo kreditan sistemą. Pasitikėjimas pritraukia daugiau klientų.

1954 - 1959

Nauji garsai.

"Tutti Frutti" iš už Atlanto į vakarus, neša jauną, garsų balsą į įsiklausančias Vokietijos žmonių ausis Vokietijos žmonių. Gimė penktojo dešimtmečio "Garsas". Ji išreiškia jaunimo gyvenimo supratimą, kuris ieško savo savimonės.

Interesų skirtumas išplėčia asortimentą.

Werner Otto supranta, kad naujai dvasiai reikia naujo etiketo. Įkvėptos mergaitės kataloge randa sodrų viršutinių ir apatinių rubų asortimentą. Palaidinės ir megztiniai tampa svalvotais ir pabrėžiančiais figūrą. Mėlyni džinsai nuo šiol tapo mėgstamiausiu janimo drabužiu.

Įmonė plečiasi.

Su sparčiai didėjančiu poreikius plečiasi Otto prekybos - Katalogas. Norėdami susidoroti su užsakymų srautų ir su juo susijusiu prekių tiekimu, duomenų apdorojimas mechanizuojamas.

1956 m. Otto - Katalogas randa naują didelę rezidenciją kelyje Hummer.

Bendrovėje dirba apie 1000 darbuotojų. Apskaita išdidžiai demonstruoja apyvartos sumą, kuri siekia 100 milijonų markių. Per dešimtmetį ši organizacija tampa garbingo dydžio, ir yra svarbus ekonominis veiksnys Hamburge.

1959 -1964

Gyvenimo malonumai.

Žmonės sunkiai dirba. Darbo užmokestis auga. Nauji butai jau yra pastatyti ir sutvarkyti. Atsiranda vis daugiau signal, rodančių žmonių susidomėjimą gražiu gyvenimu.

Nuolat augantys pasiūlymai plečia paslaugas.

Tuo tarpu Otto - Katalogo pasiūlymų visuma yra tokia įvairi ir turtinga, kad bendrovėje šiuo metu dirba apie 2000 žmonių. Klientai gali pateikti užsakymus telefonu visą parą. Verslui reikia sekančio žingsnio. 1960 m. Otto - Katalogas persikelia į naujas patalpas Hamburgo Bramfeld mieste.

 

1964 - 1969

Naujos gyvenimo prasmės išraiška.

Jo naujasis garsais "The Beatles" atveria visiškai nauja tendenciją. Žmonės atrodo taip, kaip jie jaučiasi. Ir kaip jie jaučiasi, taip ir gyvena. Sijonai siuvami vis trumpesni. Plaukai tampa ilgesni, o tai apsunkina lyčių nustatymą, kai žiūrima iš nugaros.

Padidėjusi pasiūla tikslinėms grupėms.

Otto - Katalogas supranta jaunų žmonių poreikius. «Post - Parduotuvė» yra naujas katalogo pavadinimas, kuris tampa jaunų žmonių daugiatiražine parduotuve. Tuo pat metu išleidžiami ir kiti specialių poreikų katalogai. Bet populiariausiu išlieka pagrindinis Otto – katalogas, kuris tais metais išleidžiamas milijoniniu tiražu.

 

Tuo tarpu, kartu su prabangiomis prekėmis, tokiomis kaip odiniai paltai ir deimantai, katalogas siūlo aukščiausios mados drabužius - Couture iš Paryžiaus, Romos ir Milano. Čia galima rasti išskirtinių žinomų dizainerių modelius, pavyzdžiui, Richie, Dior ir t.t.

Naujos vertybes - nauja aukštuma.

Otto - Katalogo darbuotojai, (jų jau apie 3500 žmonių) juda į naujas biuro patalpas, Hamburg-Bramfeld mieste. Dabar iš naujo biuro pirkėjams siunčiamos apie 100.000 siuntų kasdien. Po dvidešimties bendrovės gyvavimo metų apyvarta siekia 1 milijardą Vokietijos markių.

1969 - 1974

Atokiau nuo darnios visuomenės.

Po dvidešimties metų materialinių vertybių kaupimo, kritiškas jaunimas susimąsto. Berlyne, liberalių pažiūrų studentai modeliuoja bendrabučius. Šėlstantys tokiose "komunose" jauni žmonės provokuoja tokias tradicinias

įstaigas kaip bažnyčia ir šeima.

Pukuotas, spalvotas ir iki kulnų…

Ir be to ilgi plaukai tapo dar ilgesni. Ryškios juostomis puošia kaktą. Plačios šilko suknelės, palaidinukės ir marškiniai dabar paslėpia figūrą. O tie, kurie gali sau tai leisti, puikuojasi drabužiais iš plonos odos. Perlai, odiniai ir sidabriniai papuošalai iš Indijos puošia kaklą ir rankas. Ir sandalai su daugybe dirželiais atveria pirštus.

Otto skambina klientams ir konkurentams.

Užsakyti iš Otto - Katalogų madingi drabužiai daugiau nebepristatomi per paštą. Dabar prekes pristato greitas pristatymo paslaugas teikianti įmonė "Hermes".

Savo prekių tikrinimo laboratorijoms OTTO skyrė daugiau erdvės, siekiant pagerinti kokybės kontrolę. Ir, be to, Otto – Katalogas įsigija daugiau punktų, Vokietijoje – dovanų siuntų organizacija Heinrich Heine, Prancūzijoje – antrame pagal dydį kataloge 3 suisses. Taigi, Otto - Katalogas tampa tarptautiniu.

Nuo verslo strategiją iki organizacijos:

"Klientų bazei neįmanoma pateikti vienareikšmiško apibrėžimo. Mūsų klientai susideda iš skirtingų sluoksnių su skirtingais poreikiais ir pageidavimais. Todėl, mūsų gaminių asortimentas turi būti įvairus ir nuolat besikeičiantis. To siekiama, apjungiant visuomenę į skirtingas grupes ir pasiūlant jiems plačią specialių katalogų paletę, atitinkančią jų poreikius."

1974 - 1979

Pokyčių procese.

Septintame dešimtmetyje, žmonių poreikiai keičiasi. Jie nebenori tarnauti kitiems. Jie nori, kad tarnautų jiems.

Žmonės pradeda džiaugtis malonia ir patogia gyvenimo puse. Jie išeina į viešumę. Eina į restoranus. Labiausiai vertiname mandagų aptarnavimą viešbučiuose ir trokšta komforto.

Otto laikosi pagrindinių kliento norų krypčių.

Žmones, kurie noriai leidžia sau tarnauti, Otto – Katalogas suttinka labai maloniai. Pristatymo paslaugas teikianti įmonė «Hermes» dabar tiekia švarius ir išlygintus drabužius ant pakabų. Pirmą kartą klientai gali bendrauti telefonu su kompiuteriu, kuris tiesiogiai sujungia juos su užsakymų centru.

Gunther Navratil, 1966 – 1981 tarybos pirmininkas, kalba apie rytdienos katalogą:

"Nuo beasmenio būdo gauti prekes per paštą, mes norime sukurti modernų būdą apsipirkti, naudojant aiškius privalumus turinčias paslaugas, o tai padės sumažinti atstumą tarp mūsų ir kliento.

Bendrovė plečiasi toliau.

Otto – Katalogas dirba be poilsio. 1976 m. pradžioje, jis perka kontrolinį akcijų paketą iš Schwab, dalyvauja didžiuosiuose Fegro grupės prekybos mugėse, ir įkūria Olandijos ilburge mieste prekybos ir užsakymų įmonę "Otto”.

 

1979 - 1984

Tarp vaikų ir verslo.

Moterų emancipacija tapo masiniu reiškiniu. Moterys reikalauja lygių teisių su vyrais, ne tik prieš įstatymą, bet ir darbo vietoje, ir kasdieniame gyvenime. Jos ieško lygių galimybių švietimo ir karjeros plėtroje. Moterų išvaizdoje pasireiškia asmenybės bruožai. Ji atranda savo madą. Vieną, kuri tinka jai. Madą, kurią diktuoja jos gyvenimo stilius, o ne vyrų norai.

Be to, daugelyje gyvenimo sričių atsiranda tokie dalykai kaip mikroschemos ir kompiuteriai, atsiranda kompiuteriniai žaidimai, kurių skaičius sparčiai auga. Talentingi jauni žmonės, kuriuos domina technologijos, praleidžia valandas prie kompiuterio ekranų.

 

Tarp Bramfeldomo ir Čikagos.

Bendrovė ir toliau nuosekliai didėja. Administracija persikėlė į naujas, modernias pastatas Hamburg - Bramfelde. Ir Amerikoje, Čikagoje, Otto gauna ketvirtą pagal dydį pastatą Spiegel Inc .

Pirmasis tarpkontinentinis šuolis yra padarytas. Užsakymų ir prekybos paštu įmonė "Otto” užima antrą vietą pasaulyje geriausių sąraše.

 

1984 - 1989

Perėjimas prie naujų vertybių.

Daugybė visuomenės tendencijų paliko savo antspaudą antroje aštuonesdiašimtųjų pusėje. Sėkmė bet kuria kaina jau nebėra daugelio žmonių pagrindinis tikslas. To meto šūkis: "malonumai be atgailos". Žmonės nebenori daugiau kenkti savo sveikatai. Daugeliui fitneso centras, sauna, solariumas tampa privalomas.

Kitų pagrindinių sveikatos priežiūros būdų tampa gamtos sveikatos problema. Jei asmuo nori mėgautis gamtos vaisiais, jis nebenuodis jos.

Aplinka kaip mastas.

Tuo tarpu, Otto - katalogas daro privalomą parduodamų prekių patikrinimą jiems, siekiant užtikrintki, kad jie yra ekologiški. Bendrovė įdiegė gamybą be atliekų. Įvedamos priemonės, siekiant sumažinti energijos išlaidas.

Šis pasiūlymas tapo kasdienio gyvenimo dalimi.

Per kompiuterinį ryši Otto - Katalogas naudoja naujausius pasiekimus. Puslapių dizainas dabar formuojamas su specialia kompiuterio pagalba. Jis yra atsakingas už tai, kad siūlomų produktų įvaizdis butų optimalaus dydžio. Visame pasaulyje žinomas katalogas «Together» praturtina Otto asortimentą.

Pirmą kartą televizijos ekrane pasirodo teleparduotuvė, kuri parodo siūlomas prekes realiame gyvenime. Tai daro pirkinį dar patrauklesniu.

Daugelis klientų užsakiusių prekes gauna jas per dvi dienas. Bendrovė dabar įvedė 48 valandų pristatymo paslaugą. Į titulinį pagrindinio Otto - katalogo puslapį pritraukiamos žinomų moterys - žvaigždės "Dallas" ir "Denver”. O ant plakatų ir reklamos stendų atsiranda mielų berniukų ir mergaičių su šūkiu "Man patinka Otto".

NR.1 Pasaulinėje kataloginėje prekyboje.

Otto įmonė auga toliau, atsižvelgiant dalyvaujant tokiose bendrovėse kaip "Alba Moda”, “Sportas Scheck” ir įsigijus WITT Vokietijoje. Dalyvaujant ModenMuller veikloje Austrijoje, išplečiant Spiegel Amerikoje atidarius Otto atstovybę Japonijoje, įsiskverbė į anglų ir italų internetinės prekybos katalogus. Prieš deviniasdešimtuosius - po keturiasdešimt metų egzistavimo - bendrovė Otto yra didžiausia pasaulyje įmonė, kuri parduoda savo prekes per katalogus ir turinti daugiau nei 13000000000 Vokietijos markių apyvartą.

Trumpa istorija

  • 1949 - rugpjūčio 17, bendrovės OTTO Versandhandel Hamburge registravimas
  • 1950 - pirmasis katalogas. Įdiegtas sistema, padedanti įsigyti prekes su sąskaita faktūra.
  • 1952 - bendras užsakymų įvykdymas atidirbtas iki tobulumo ir klientų aptarnavimo lygis žymiai pagerėjo.
  • 1956 - kompanijojed Otto Versand jau dirba 500 žmonių. Įmonės būstinė perkelta iš Hamburgo Shnelzen (Hamburgas-Schnelsen) į Hamburge-Hamm (Hamburgo-Hamm).
  • 1958 - katalogas storis siekia 200 puslapių, tiražas - 200.000 kopijų, metinė apyvarta - 100 milijonų DM.
  • 1960 - Persikėlimas į naujas patalpas Hamburgo Bramfeld (Hamburgas-Bramfeld). Metinė apyvarta siekia 150 milijonų Vokietijos markių.
  • 1963 - įdiegtas prekių užsakymas telefonu.
  • 1967 - 1.000.000 tiražas - storesnis nei 800 puslapių katalogas. Persikėlimas į naują biurą, Hamburgas-Bramfeld (Hamburgas-Bramfeld).
  • 1968 - Išleidžiamas naujas siauros krypties katalogas ”Post Shop Magazine”, kuris dabar prilyginamas pagrindiniam katalogui.
  • 1969 - įsteigtas Hanseatic bankas
  • 1970 - Pardavimai viršyja 1 mlrd DM, pirmą kartą ribą ir pasiekė 1,168 mlrd. DM.
  • 1972 - Įkurta pristatymo paslaugass teikianti įmonė "Express Hermes”.
  • 1974 - Investuojama kompaniją 3 suisses Prancūzijoje ir Hainrich Heine Karlsrūhėje (Vokietija).
  • 1976 - įsigytas kontrolinis akcijų Schwab Versand Hanau paketas (Vokietija).
  • 1978 - apyvarta siekia iki 3176000000 DM.
  • 1979 - bendrovė Otto Versand Olandijos rinkoje įkūrė Otto įmonę Tilburge (Olandija).
  • 1982 - Spiegel Inc. pastatas Čikagoje, kuris yra antras pagal dydį atitenka bendrovei "Otto grupe”. Įmonė Otto Versand apdovanota nacionaliniu apdovanojimu už meistriškumą vokiečių prekyboje.
  • 1983 - Otto kartu su 3 suisses įgyja «la Blanche Porte» akcijų.
  • 1986 - Įmonė Otto pirmą Vokietijos įmonių istorijoje, užsakymus pristato per 48 valandas. Investavimas į ”Alba Moda" (Vokietija), “Together” (Londonas), taip pat bendros įmonės Otto-Sumisho Japonijoje įkūrimas.
  • 1987 - pasiekė lygį, kai apyvarta pasiekė 12,2mlrd. DM “Otto Group" yra didžiausia užsakymus paštu tiekianti bendrovė visame pasaulyje. Visų OTTO katalogų tiražas yra 200 milijonų kopijų.
  • 1988 - įgytos bendrovės Sportas-Scheck Miunchene ir Moden Muller Austrijoje akcijos.
  • 1989 - Rainbow Home Shopping ir Euronova kompanijos įtraukia Otto į Didžiosios Britanijos ir Italijos rinkas.
  • 1990 - Įvestos 24 valandų Express paslaugos. Įkurti 1000 užsakymo centrų. Išeinama į Lenkijos rinką.
  • 1991 - "Apsipirkimas visą parą!": klientai dabar gali "apsipirkti" Otto kaip savaitgaliais tai ir naktimis. Otto įgyja kontrolinį ketvirtos pagal dydį bendrovės JK Grattan akcijų paketą.
  • 1992 - Vengrijos įmonė Margareta įsigijimas. Hermes pristatymo įmonė pristato savo 500 mln. siuntinį.
  • 1993 - Otto įgyja Postalmarket kompaniją Milane - didžiausias prekybos paštu žaidėjas Italijos rinkoje. Įmonių Spiegel Inc grupė įgyja naują Hampton komapaniją (vėliau pakeitė savo pavadinimą į Newport News) Niujorke. Visi klientų aptarnavimo centrai gauna vieną nacionalinio standarto numerį 0180-33030.
  • 1994 - Otto pristato prekes kliento pageidaujamomis valandomis. Otto yra pirmoji užsakymus pristatanti paštu kompanija, kuri siūlo savo klientams interaktyvų CD-ROM.
  • 1995 - pristato vadinamųjų paslaugų viršvalandžius, kai prekės pristatomos klientams iki 21:00. Įmonė Otto Versand įkuria savo veiklą internete: www.otto.de .
  • 1996 - atskirų prekių pristatymas pasirinktą dieną. Pristatymas taip pat įmanomas ir šeštadieniais.
  • 1997 - Otto tampa bendrų įmonių Kinijoje, Pietų Karejoje ir Taivane steigėjų, ir įsigyja Versandhause Baur akcijų.
  • 1998 - Pardavimai visame pasaulyje viršyja 30 mlrd DM. Otto įsigija kompanijos Crate & Barrel dalį, Čikaga (JAV).
  • 1999 - Otto švenčia penkiasdešimties metų gimtadienį ir įgyja Peacock AG, taip pat Didžiosios Britanijos kompanija Freemans Londone.